Info

Telefón

+ 421 915 249 867

E-mail:

info@jegy.sk

 

 

Pre organizátorov

Online ticketingová platforma s vlastným systémom kontroly vstupu a bezhotovostnými riešeniami, ktorej cieľom je poskytnúť priestor predovšetkým pre maďarské podujatia na Slovensku.

Nákup

V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov sme Vám k dispozícii e-mailom na adrese: info@jegy.sk.

Pre nákup vstupeniek nie je potrebná registrácia.

Na stránke jegy.sk používame platobnú bránu vyvinutú a prevádzkovanú spoločnosťou TrustPay, prostredníctvom ktorej akceptujeme typy kariet MasterCard, Maestro, Visa a Visa Electron, ako aj priame bankové prevody.

Ticket.sk neprevádzkuje pokladne, takže vstupenky si môžete zakúpiť len u nás online.

Čo najskôr po nákupe pošlite e-mail na info@jegy.sk s podrobnosťami nákupu a novými údajmi.

Ako prvý krok skontrolujte aj priečinok SPAM a Propagačné listy vo svojom e-mailovom účte. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za chyby v poštovom systéme.

Ak ho nenájdete vo svojej doručenej pošte, kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu. Zadajte podrobnosti o nákupe, aby sme mohli sledovať vašu objednávku. Možno ste pri zadávaní osobných údajov zadali svoju e-mailovú adresu. Náš zákaznícky servis vám vstupenky znova zašle na základe informácií odoslaných v e-maile a po identifikácii.

QR kód vstupeniek zaslaných na nesprávnu e-mailovú adresu môže náš zákaznícky servis znehodnotiť a Vám bude zaslaný lístok s novým čiarovým kódom.

Skúste nákup znova. Uistite sa, že ste všetky informácie zadali správne. Ak to stále nefunguje, obráťte sa na náš zákaznícky servis. Zadanie informácií o kreditnej karte, prekročenie denného limitu karty, nedostatočné pokrytie, nesprávne zadaný overovací kód 3D secure, zakázaná alebo expirovaná kreditná karta.

Vstupenka

Nezdieľajte ani nedovoľte, aby sa vaša vstupenka a kódy na nej alebo jej fotografia skopírovali online, pretože ak ju zneužijete, riskujete vlastný vstup.

V priebehu niekoľkých minút od úspešného nákupu. Ak ste nedostali potvrdenie o nákupe a vaše vstupenky ešte neboli prijaté, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Kontaktujte náš zákaznícky servis a my vám vstupenky znova zašleme.

Ak nemôžete nájsť príslušné informácie v rozhraní nákupu vstupeniek, pozrite si facebookovú stránku podujatia alebo napíšte nášmu zákazníckemu servisu a my vám pomôžeme.

Vstupenku si nemusíte tlačiť, musíte ju ukázať na svojom inteligentnom zariadení pri vstupe na podujatie.

Vstupenka je prenosná, pokiaľ organizátor v popise podujatia neuvedie inak.

Vrátenie

Odmena je možná len v prípade zmeškania akcie alebo zmeny termínu.

V prípade zmeškania podujatia budeme zákazníkov informovať e-mailom po oficiálnom upovedomení organizátora podujatia a budeme ich informovať o novom termíne alebo procese preplatenia.

Po konzultácii s organizátormi podujatia vás budeme informovať na e-mailovú adresu uvedenú pri nákupe. Prostiredky vám vrátime na základe vašej objednávky. Žiadosti o preplatenie sa spracúvajú priebežne, ale vybavovanie hromadných kreditov zo strany bánk a poskytovateľov platobných služieb môže trvať dlhšie, až 30 pracovných dní.